Artikujt e fundit

Artikujt e fundit ne cdo kategori

4 Grackat ne krijimin e nje brand-i

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

Brand-i i nje kompanie eshte aseti me i vlefshem i saj.

Me shume se klientet, punonjesit, drejtuesit apo produktet, brand-i ka nje rol afatgjate ne ecurine e nje kompanie.  Pyetja natyrale qe shtrohet eshte, cfare eshte brand-i?

Brand-i eshte menyra sesi kompania juaj perceptohet nga personat e jashtem. Normalisht qe ato qe perceptohen dhe qe ne menyre te pashmangshme perbejne brand-in, jane emri i kompanise, logoja, ngjyrat, shkrimi etj. Te krijosh nje brand te mire duket e lehte ne leter. Fundja, mjafton te gjehet nje emer i goditur dhe te behet nje logo e dizenjuar mire, apo jo? Patjeter qe keto kane te bejne por, nuk eshte kaq e thjeshte.

Me poshte po listojme 4 "gracka" qe duhet te keni parasysh ndersa jeni duke krijuar / permirsuar brand-in e kompanise tuaj.


1 - Emri i kompanise

Nese jeni ne fillimet tuaja, nje nga "grackat" ku mund te bini shume thjeshte eshte edhe ceshtja e emrit. Emri eshte shume i rendesishem per kompanine pasi fundja do ta identifikoje ate pergjate te gjithe ekzistences se saj, por nuk eshte faktor percaktues ne suksesin e brand-it tuaj. Ne fakt, perceptimet qe njerezit marrin per emrin e kompanise tuaj vijne pasi ju keni krijuar brand-in.

Le te marrim nje shembull konkret, cfare vlere do te kishin emri Nike apo emri Apple nese kompanite qe kane keto emra nuk do kishin krijuar brand-in e tyre? Madje Apple eshte nje emer fruti por sot eshte brand-i me i madh. Nuk eshte emri qe percakton brandin por e kunderta.


2 - Logo

Pas emrit pothuajse gjithmone vjen logoja. Pesha qe logoja ka eshte aq e madhe sa dhe emri, ne fakt shpesh ne nuk mund ti ndajme ato nga njera tjetra ( Imagjinoni fjalen apple pa logon ) dhe per pasoje edhe vemendja qe ne i japim eshte ekuivalente me te.

"Gracka" e logos, jane ekstremet e "dhenies se idese". Shpesh ne nenvleresojme apo mbivleresojme sa mire e "jep idene" logoja jone. Kjo ben qe te perfundojme me logo shume te thjeshta ose me logo tejmase te nderlikuara. Sekreti, si ne cdo gje tjeter, eshte e mesmja e arte. Eshte mire qe logoja te jete e thjeshte por pse jo, te mundohet te percoje thjeshtesisht idene e biznesit tuaj.

Nese jeni duke u menduar shume per logon, atehere ky eshte nje tregues i mire qe duhet te ndaloni pasi nuk jeni ne rrugen e duhur.


3 - Shkrimet, ngjyrat dhe permasat e imazheve

Me pas vijojme me stilin e shkrimit, ngjyrat dhe permasat e imazheve. "Gracka" ne kete rast eshte nenvleresimi i rendesise qe ka konsistenca e tyre. Nese nuk vendosen rregulla te rrepta respektimi te brand-it shpesh perfundojme duke perdorur ngjyra, shkrime apo permasa "te peraferta". Sado te parendesishme te duken, konsistenca e elementeve te brand-it eshte e domosdoshme per te mbajtur nje brand te shendetshem.

Fundja, ju deshironi qe te krijoni nje imazh mendore te klientet tuaj. Nese ky imazh perbehet nga elemente qe nuk kane konsistence, eshte e veshtire qe te krijohet dhe te ekzistoje gjate ne mendjen e klienteve tuaj.

Sigurohuni qe te ndiqet manuali i brand-it me rreptesi.


4 - Sherbimi i klientit dhe cilesia e produktit

Kjo eshte dhe pika e fundit por jo nga rendesia. "Gracka" ne kete rast eshte qe shpesh, mendohet se sherbimi i klientit apo cilesia e produktit nuk jane pjese e brand-it apo nuk ndikojne ne te. Sikunder duhet te keni kuptuar deri tani, qofte sherbimi i klientit dhe produkti, kane nje ndikim madhore ne brand pasi klienti eshte ne kontakt te drejtperdrejte me to.

Ju mund te keni emrin, ngjyrat apo logon te cilat reflektojne cilesi, por nese produktet qe ju ofroni nuk jane cilesore, efekti qe ato kane mund te jete dhe i kundert me ate qe pritet.

Gjithashtu, emri ngjyrat apo logo mund te percojne seriozitet dhe korrektesi, por nese sherbimi i klientit nuk eshte serioz apo korrekt, perseri efekti nuk do jete ai qe pritet.


Keto ishin dhe 4 "grackat" me te zakonshme ku shpesh biem ndersa jemi duke krijuar / permirsuar brand-in tone. Nese keni nje biznes por nuk keni ende nje manual brand-i, nuk eshte vone ta beni ate. Ne fakt, nuk eshte asnjehere vone per te permirsuar biznesin tuaj dhe nje investim ne branding, eshte gjithmone nje investim i duhur.

Nese artikulli ju pelqeu, abonohuni ose na ndiqni ne Facebook dhe Instagram!

Facebookhttps://www.facebook.com/sipermarresi.al/
Instagramhttps://www.instagram.com/_sipermarresi_al/

Lexo Me Shume

Si te krijosh nje biznes ne 5 hapa

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

A keni nje ide biznesi por nuk dini si ta ekzekutoni ate?

Ne vitet e fundit ne Tirane organizohen shume evente me fokus sipermarrjen, shume jane te rinjte qe marrin pjese te motivuar ndoshta dhe nga lajmet e startup-eve boterore. Fatkeqsisht nga keto ide te pakta jane ato qe dalin me te vertete ne treg. 

Te fillosh nje biznes nuk eshte e lehte dhe shpesh te rinjte hasin barriera gjate procesit te shkaktuara edhe nga mungesa e njohurise nga ana e tyre.

Pikerisht per kete ceshtje, me poshte do te listojme 5 hapa qe duhet te ndiqni qe te krijoni nje biznes dhe te dilni ne treg.


1 - Percaktoni idene qarte ne koken tuaj
 

Shpesh ne mendojme se kemi idene gjeniale por nuk dime si do fitojme para prej saj. Gjithashtu mund te ndodh qe kur dikush na pyet rreth idese, e kemi shume te veshtire ta shpjegojme. Idete me te mira jane ato qe mund te pershkruhen me vetem nje fjali.

Nese nuk e pershkruani dot biznesin qe po ndertoni dhe vleren qe shtoni ne treg me nje fjali ndoshta ideja nuk eshte aq e mire ose vlera e shtuar nuk eshte e mjaftueshme. 
 

2 - Kerkoni njerez qe te themelojne biznesin me ju


Te krijosh nje biznes eshte e veshtire. Ta krijosh i/e vetem/e eshte edhe me e veshtire. Mos u genjeni nga lajmet e Silicon Valley apo reklamat qe i behen sipermarrjes neper media, te ndertosh nje biznes nuk eshte nje shetitje, eshte nje proces i gjate, i veshtire dhe shume i lodhshem. Eshte e rendesishme qe te rrethoheni qe ne fillim nga njerez qe ju mbeshtesin sepse nga ata qe do ju kritikojne do jene shume.

Nje bashkthemelues i/e ideal/e ka aftesi te ndryshme nga ju sidhe te njejten ambicje dhe kembengulje. Zgjidhni me kujdes.


3 - Krijoni nje produkt minimalisht te testueshem


Nje biznes ne leter mund te duket shume fitimprures por sa do ta perqafoje tregu kjo eshte gje tjeter. Menyra me efikase per te validuar biznesin / produktin tuaj eshte te ndertoni nje produkt minimalisht te testueshem. Ky eshte nje produkt minimal i cili duhet te kerkoje burimet me te pakta dhe kohen me te shkurter por duhet te percoje filozofine e biznesit tek klientet qe do ta testojne.

Zgjidhni nje numer te vogel klientesh tek te cilet mendoni se produkti do te testohej mire dhe merrni mendimet e tyre. 


4 - Analizo, permirsohu dhe behu gati per hedhjen ne treg


Mendimet e marra nga klientet ne piken e mesiperme analizojini, permirsoni produktin sipas tyre dhe ritestojeni ate perseri ne kliente. Nese e perserisni procesin disa here pas pak kohesh  do te gjendeni me nje produkt qe eshte shume afer per te qene i gatshem per treg.  

Mund te ndodhe qe tregu i gjere te kete kerkesa pak te ndryshme nga ato kliente ku ju testuat produktin, ne kete rast duhet te pershtateni shpejt me te dhe te ndryshoni produktin ne menyren e duhur.

5 - Zgjeroni biznesin 

Teksa te ardhurat rriten dhe klientet shtohen, duhet te merrni masa ne zgjerimin e biznesit. Zgjerimi perfshin me shume njerez, zyra te reja, produkte te tjera apo edhe tregje te reja. Kujdes mos te zgjeroheni shume shpejt por edhe te mos zgjeroheni shume ngadale.

Eshte sfide te kuptosh kur duhet te zgjerohesh dhe kur duhet te presesh. Ne disa raste duhet ti besoni edhe intuites tuaj.



Keto ishin dhe 5 hapat qe duhet te ndiqni kur jeni ne fillimet e biznesit tuaj. Keto hapa nuk ju garantojne sukses, por ju japin nje rruge te qarte per te ndjekur. Me shume se keto hapa, gjeja me e rendesishme eshte te mos keni frike nga deshtimet, te mos demoralizoheni dhe te pranoni se me shume mundesi, gjate rrugetimit do te gaboni shume.

Mesoni nga gabimet tuaja dhe kthehuni me te forte.

Nese artikulli ju pelqeu, abonohuni ose na ndiqni ne Facebook dhe Instagram!

Facebookhttps://www.facebook.com/sipermarresi.al/
Instagramhttps://www.instagram.com/_sipermarresi_al/

Lexo Me Shume

Ku eshte talenti Shqiptare?

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

Se fundmi jam njohur me nje artist shume te ri Amerikan. Nje poet, nje kengetar, nje rrepist dhe nje komedian i mrekullueshem. Nje artist totalisht origjinal pa barriera, pa konture i cili mikson realitetin, trishtimin dhe komedine ne nje menyre qe nuk kisha pare ndonjehere. Ky artist quhet Robert Pickering Burnham me emrin skenik Bo Burnham.

Bo Burnham eshte nje djale 26 vjecar i cili performon qe nga viti 2007. Ai karikoi nje video ne youtube dhe nga ajo pike e tutje u be i famshem. Ndoshta pak fati, me siguri shume talenti por sot ai eshte nje komedian muzikor i njohur dhe i kerkuar ne treg. Cfare me terhoqi ne performancat e tij, pertej perdorimit fantastik te fjaleve dhe menyres unike se performimit ishte vertetesia qe ai sjell ne skene. Nder shume video qe kam pare te Bos kam perceptuar dimensione te ndryshme artistike qe vinin nga ky artist dhe kjo gje realisht me ka goditur.

Me pas po mendoja me veten time, po talenti Shqiptare ku eshte? Pertej pseudo-artisteve dhe pseudo-artit qe fatkeqsisht na rrethon, ku eshte arti dhe talenti i vertete Shqiptare ? Ne mendje me erdhen dy pergjigje, duke i menduar te dyja me duken te sakta dhe te dyja me duken arsye perse nga ne nuk dalin artiste si Bo Burnham.

E para eshte fakti qe talenti rrethohet dhe mbytet nga mediokriteti i paaftesise. Jetojme ne nje vend ku meritokracia nuk ekziston, ku tregu eshte i tejmbytur nga mediokriteti i cili kerkon me shume mediokritet. Castin kur dikush jo medioker i qaset ketij tregu refuzohet pasi nuk permbush kriterin kryesor, mediokritetin. Arsyeja e dyte eshte mungesa e perspektives.

Qe ne vogeli mesohemi qe ka vetem nje menyre dhe ka vetem nje rruge se beri te gjerave. Na tregohet si duhet te mendojme, si duhet te veprojme, cfare duhet te themi dhe cfare s'duhet te themi dhe, pavarsisht se ne nje fare grade kjo eshte e nevojshme, ne ekzagjerojme duke bllokuar zellin artistik dhe talentin. Fajtore per kete gje eshte totalisht shoqeria. Nese jashte Shqiperise induktohet shprehja e mendimit, te qenurit kritik dhe racional ketu induktohet te qenurit i bllokuar dhe ti besh gjerat ne vetem nje menyre. Personat te cilet mundohen te sjellin perspektiva te reja thjesht nuk promovohen.

Pertej arsyeve te mesiperme, intrigues eshte fakti se, ne nje epoke ku informacioni eshte kudo i disponueshem dhe kudo i aksesueshem, a nuk duhet te kishim pak ndryshim ? A nuk duhet te kishim dale ose te pakten te ishim duke bere tentativa dalje nga bunkeri ku kemi kohe qe jemi futur? Mendoj se duhet ti themi mjaft forces shtytese qe po bllokon kreativitetin e rinise Shqiptare dhe te gjithe, te mundohemi te thyejme barrierat e shoqerise sone.

Lexo Me Shume