Artikujt e fundit

Artikujt e fundit ne cdo kategori

Nga mediokriteti ne ekselence

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

BENI DHE TOMI

Beni eshte nje anetare normal i shoqerise. Ai eshte 23 vjec, jeton ne nje apartament, ka nje pune normale, nuk ben aktivitet fizik, dashuron lojrat kompjuterike dhe shikon cdo film te ri qe del. Ai nuk ka qellime afatgjata dhe jeta e tij eshte shume normale. Ai del me shume njerez te cilet ndajne interesate tij, gjithsesi, ai ka kete shokun tjeter i cili nuk perputhet shume, Tomi.

Tomi eshte ndryshe nga Beni. Tomi eshte shum konkurues, ben aktivitet fizik cdo dite, ai punon ne nje pune nga ora 9 deri ne 6 por gjithashtu punon ne nje projekt individual per te cilin eshte shume i apasionuar. Ai nuk shikon filma dhe as luan lojra kompjuterike, te pakten jo cdo dite. Kalendari i Tomit eshte i mbushur me objektiva qe ai ka vendosur per 5 dhe 10 vitet e ardhshme.

Dhjete vite me vone, Beni eshte akoma i njejti, pak me shume pergjegjesi dhe kile por asgje me teper se aq. Tomi nga ana tjeter tani zoteron biznesin e tij. Ai projekti per te cilin po punonte eshte kthyer ne nje sukses te madh. Ai ka arritur te gjithe objektivat e tij me kembengulje te madhe dhe ka vendosur te tjere per vitet ne vijim.

TE KUPTONI VETEN

Beni eshte perfaqesimi me i mire i cfare eshte mediokre sot. Ai qartesisht nuk ka asnje qellim, humbet kohen e tij cdo dite dhe eshte ziliqar ndaj Tomit. Bota eshte plot me vajza dhe djem te tille. Keto njerez nuk kan sens konkurence, nuk kan vendosmeri dhe ankohen cdo dite per fatin e tyre te keq. Te jesh Beni gjithsesi nuk eshte dicka e lindur, njerezit nuk jane qe ne lindje si Beni apo Tomi. Njerezit zgjedhin te behen te tille gjate jetes se tyre dhe e dini cfare? Ju mund te ndryshoni nese me te vertete e deshironi.

Celesi i ndryshimit eshte te kuptoni veten tuaj, ju duhet te qartesoni cfare deshironi dhe te filloni te vendosni disa objektiva, qofshin ato objektiva shendeti, karrjere apo marredhenie, nuk ka shume rendesi, ne kemi nevoje te kemi objektiva dhe qellime. Me pas ju duhet te identifikoni gjerat qe beni gjate dites tuaj. Filloni te mbani shenim cdo kohe kur ju humbini kohen, kohen kur zgjoheni dhe kohen kur flini gjume.

Ka nje thenie, "zogu i mengjesit kap krimbin i pari". Nese zgjohesh ne 11 te mengjesit, gjysma e dites tuaj ka ikur. Ju do te keni veshtiresi me cdo gje qe beni dhe te bini edhe me shume ne mediokritet. Nese zgjoheni ne 7 te mengjesit, ju do te ndjeheni me me shume energji dhe do te vini re qe kur te jete ora 4 e mbasdites, do te keni mbaruar gjithcka do te benit nese do ishit zgjuar ne oren 11 te mengjesit.

Te zgjohesh heret do te thote gjithashtu te flesh heret. Pavarsisht sa do te deshironit te shikonit ate film apo te luanit ate loje, trupi dhe mendja juaj kane nevoje per pushim. Ju nuk mund t'ja dilni per nje kohe te gjate me 5 ore gjume. Rasti me i mire do te ishte te vendosnit nje ore zgjimi dhe te flini kur ju flihet. Meqenese ju nuk ju duhet e njejta sasi gjumi cdo dite, nuk eshte nje ide shume e mire te vendosni nje kohe fjetje dhe nje kohe zgjimi. Te lesh orarin e fjetjes te ndryshueshem ne varesi te trupit tuaj eshte zgjedhja me e mire.

Zakoni me i keq qe nje person ka eshte humbja e kohes. Nuk ka gje me te keqe sesa te humbasesh kohen ne vend qe te mbyllen punet apo pergjegjesit qe ju mund te keni. Menyra per te minimizuar sasine e kohes qe ju humbisni eshte te filloni te bindni veten qe te beni gjerat e rendesishme. Eventualisht pas disa kohesh, ju do te vini re qe humbisni me pak kohe dhe beni me shume gjera. Nese nuk doni te beni dicka sot, jeni perseri ju qe do ju duhet ta beni ate gje neser.

NGRINI STANDARTET TUAJA

Tomi eshte perfaqesimi i sipermarresit punetor, pasionant dhe kembengules qe te gjithe duan. Ai nuk eshte i shkelqyer por ai mundohet te shkoje drejt ekselences cdo dite. Me te vertete, si mund te jete dikush me i shkelqyer se kaq? Jo cdokush eshte Tomi, ju duhet nje lente e madhe per ti gjetur por njesoj si Beni, Tomi nuk eshte i lindur, ka bere disa zgjedhje per te qene ai qe eshte.

Nese deshironi te rrisni standartet tuaja dhe te shkoni nga nje personi orientuar ndaj objektivave ne ekselence, ju duhet te beni vetem nje gje por ne sasi te konsiderueshme, te permirsoheni. Ju keni nevoje qe te permirsoheni ne menyre konstante cdo dite, ju duhet te keni uri per permirsim, ju duhet te keni etje per te. E dini cfare Tomi do te bente nese do te dinte qe ju zgjoheni ne oren 7 te mengjesit? Ai do te mundohej t'jua kalonte dhe te zgjohej ne 6 te mengjesit. Kjo eshte ajo qe persona si Tomi bejne, gjithmone duke u munduar te jene me mire se konkurenca.

Ju duhet te kuptoni qe konkurenca eshte cfare e con nje shoqeri perpara. Ne jemi gjithmone duke konkuruar per dicka, qofte ajo nje pozicion me i mire pune, nota me te mira, me shume fame dhe keshtu me rradhe. Gjithmone, konkuruesi me i vendosur fiton. Ju duhet gjithmone te doni te permiroheni me shume se konkurenca juaj, mos mendoni se ato nuk jane duke u permirsuar, ju thjesht duhet t'jua kaloni. Nese ju qendroni te uritur, nese ju nuk hiqni kurre dore atehere eventualisht do te fitoni.

Te permirsohesh gjithashtu do te thote te vendosesh standarte te reja cdo dite. Te punosh shume per te arritur te vjetrat dhe te vendosesh te rejat nje dite me pas. Standartet e larta do te thote qe jo cdokush do ju ndjekin, gjithashtu do te thote qe ju do te urreheni, njerezit do te duan te qendrojne larg prej jush. Kush do te deshironte te qendronte me dike me standarte kaq te larta? Standarte qe ata kurre nuk do te mundin ti arrijne pasi i mungon ai lloj motivimi dhe ajo lloj deshire.

ZGJEDHJA

Beni ose Tomi, Tomi ose Beni, zgjedhja eshte e gjithe e juaja. Ju mund te zgjidhni te qendroni ne mediokritet per te gjithe pjesen e mbetur te jetes tuaj ose te vendosni qe eshte momenti per te ndryshuar. Pjesa me e mire e kesaj situate eshte qe ju keni nje zgjedhje! Ju mund te zgjidhni kush deshironi te jeni, kur dhe si. Zgjidhni me mencuri, ka akoma kohe per te marre vendimin e duhur.

Lexo Me Shume

12 HAPA TE RENDESISHEM PER TE NGRITUR NJE BIZNES NE VITIN E PARE

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

Viti i parë është gjithmonë më i vështiri.

Viti i parë i përpjekjeve për të arritur peshën e duhur. Viti i parë kur mësojmë një gjuhë të re. Viti i parë për të mësuar një aftësi të re.

Për ne, ishte viti i parë i lancimit të kompanisë tonë. Ndërkohë që për mua nuk ishte hera e parë e fillimit të një biznesi të ri, kam mësuar se nuk bëhet më e lehtë.

Ti bën të njëjtat sakrifica duke qëndruar larg njerëzve të afërt, ke dyshimet e tua të orës 3 të mëngjesit, dhe e kalon mesnatën duke menduar se ajo që je duke ndërtuar do të ketë një impakt në botë.

Dhe duhet të jetë kaq e vështirë. Sepse vlerësimet e të ngriturit të një startupi të ri janë të pafundme. Cdo ditë duhet të dëgjosh nga njerëz real në anën tjetër të botës që duan të përdorin produktin tend dhe që punojnë për të ndërtuar një vision, që i shërben një qëllimi dhe mëson më shumë në 12 muaj se sa  në 5 vjet. Është një rrugë e gjarpëruar që nuk mbaron kurrë, që sjell me ekstazën e saj, dhimbjen, dhe plotësimin, shpesh në mënyrë të menjëhershme. Kjo është më e mira që ne bëjmë pas perdeve, për t’ju treguar se si është në të vërtetë, dhe për këtë arsye po ndajmë këtë leksion të vështirë që ne kemi mësuar.

Këtu janë 12 leksione startup-esh që ne kemi mësuar në 12 muajt e para të bizneseve tona.

1. Pyesni për gjëndjen ekzistuese

Një nga pyetjet e mia të preferuara është: “Po sikur të bëja të kundërtën për X kohë?” Kjo pyetje ju pozicionon për të arritur dy gjëra: 1) pyet nëse mënyra tradicionale e të bërit të dickaje është aktualisht  mënyra më e mirë, ose sepse gjithmonë është bërë në atë mënyrë. 2) “Për X kohë” të jep një output. Të lejon të bësh një testim të teorisë tuaj pa u shtrire në terma afatgjatë.

Kur nisëm në fillim, nuk e dinim se mësimet (vecanërisht mësimet e gjuhës së huaj) mund të bëheshin më inovative në një model të ri. Nëse nuk do të pyesnim për gjëndjen ekzistente, ne nuk do të ishim këtu sot. 

2. Lëri gjërat e vogla të rrjedhin.

Gjërat do të shkojnë keq, kur je duke ngritur një startup. Më lejoni të rifrazoj, pothuajse cdo gjë  do të shkojë keq. Por për sa kohë jeni duke qëndruar mbi dy këmbë, do të kuptoni se dielli do të lindë përsëri.  Në një botë ku detyra juaj është të fikni zjarr pas zjarri, ju duhet të mësoni që ti lini gjërat e vogla të shkojnë dhe të fokusoheni në të mëdhajat.

 

3. Mos u përpiqni të jeni fëmija më popullor në lagje.

Duke u rritur, secili prej nesh ka dashur të jetë fëmija më popullor në lagje. Djali ose vajza që do të kishte shumë shoqëri dhe do të pëlqehej nga të gjithë. Ne kemi mësuar se e kundërta aplikohet në biznes, të paktën tek bizneset tona.

Kur filluam, duhet të vendosnim se si do të pozicjononim veten tonë në treg. Nga një perspektivë cmimi, ne e dinim se ofertat e tregut aktual ishin shumë të shtrenjta dhe të mbi vlerësuara, duke e bërë të vështirë për njerëzit që të mësonin një gjuhë. Zgjidhja alternative ishin mjetet e lira të cilat nuk siguronin cilësi dhe as rezultat në fund tek përdoruesi.

Ne donim të ishim një brand I cilësisë së lartë, pa kostot e mëdhaja të përfshira në të. Duke marrë këtë vendim, ne zgjodhëm të izolonim veten tonë nga ata që dëshironin një zgjidhje të lirë ose pa pagesë, dhe nga ata që dëshironin të paguanin mijëra dollar per nje ambient impresiv te ploë.  

Të dyja janë zgjidhje të zbatueshme, thjesht nuk është ajo që ne jemi.

https://www.rypeapp.com/blog/wp-content/uploads/2017/01/business-positioning.png

 

 

4. Askush nuk do t’ja dije se cfare jeni duke shitur

Kjo ja vlen të përsëritet. Askush nuk do ‘tja dijë’ se cfarë jeni duke shitur. Përvec nënës tuaj sigurisht. Ajo për të cilën cdo person tjetër në botë shqetësohet, janë problemet e tyre dhe se si ju mund ti zgjidhni për ta.

Ne e bëmë këtë gabim që në fillim duke ligjëruar zgjidhjen e asaj që ne do të sillnim në treg, por askush nuk na dëgjoi. Më pas ne ndamë me të tjerët pse e filluam kompaninë tonë. Fillimi i udhëtimit tonë, qëllimi mbrapa saj, dhe mungesa e efektivitetit të zgjidhjeve ekzistente ishte ajo që i inspiroi njerëzit dhe i ekzaltoi për atë që ne do të ofronim. Edhe sot ne flasim shumë rrallë për atë që jemi duke shitur, se sa për arsyen pse po e bëjmë këtë.

 

5. Kompleksiteti është vrasësi i bizneseve dhe i paqes.

Shumica e gjërave në biznes dhe në jetën tonë janë më kompleksë se sa duhet të jenë. Ka shtresa pa fund kompleksitetesh që ne vetë i shtojmë sepse është e natyrshme të supozosh se problemet vijnë bashkë me zgjidhjet komplekse.

Gjithmonë e më tepër, kemi mësuar se kjo nuk është e vërtetë. Nëse e sforconi veten tuaj për të ndërmarrë një hap mbrapa dhe të shikoni pikturën e madhe, zgjidhjet më të lehta janë shpesh zgjidhjet më të mira.

6. Vendoseni veten jashtë një pune.

Kur i përkushtoheni dickaje me zemër e me shpirt, është e lehtë që ta gjëni veten duke bërë gjithcka. Kjo është ajo cka Michael E. Gerber, autor i E-Myth, e quan këtë si termin e famshëm “të punosh  biznesin tënd kur duhet të jesh duke punuar mbi biznesin tuaj”.

Unë ende luftoj me këtë ndonjëherë, por shkallëzimi i një biznesi kërkon që të sjellë njerëz më të mëncur dhe më të aftë se ti, dhe ti lësh ata që të ekzekutojnë. Në fjalë të tjera ti duhet të përpiqesh gjithmonë të nxjerrësh veten jashtë një pune.

 

7. Si mund ta mbroj këtë dobësi?

Ky është leksioni im i preferuar nga Richard Branson. Aq i egër dhe aventurier sa ai duket, këshilla më popullore e tij, ndaj sipërmarrësve është që gjithmonë të mbrojmë dobësitë . Një shëmbull është kur Branson nisi Virgin Airlines, ai strukturoi një marrëveshje me Boeing në mënyrë të tillë që nëse biznesi nuk do të funksiononte, ai do të kishte mundësinë që ti kthente të gjithë aeroplanet mbrapsht. Kjo lloj kontrate ishte e padëgjuar në atë kohë, dhe i gjithë rreziku i kapitalit të tij ishin disa mijë dollar në vënd të milionave.  

https://cdn3.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2017/06/quote-as-an-adventurer-i-try-to-protect-against-the-downside-i-make-sure-i-have-covered-as-richard-branson-90-43-71-796x375.jpg

Cështja nuk është të parandaloni rreziqet e marra verbërisht, por t’ju ndihmojmë të ndërmerrni rreziqe të përllogaritura. Rreziku i parë mund t’ju nxjerrë jashtë biznesit ndërsa tjetri mund të ndryshojë biznesin tuaj përgjithmonë.

 

8. Qëndroni në vijën tuaj

Kur Oprah ishte në majë të karrierës së saj me show-n e saj televiziv, ajo do ti kujtonte vazhdimisht skuadrës së saj që “të vraponin në garën e tyre”, në vend që të fokusoheshin tek ajo që ishte duke bërë konkurenca. Kur je në një garë kuajsh dhe je gjithmonë duke parë kalorësit pas teje, do të ngelesh pas prej shpërqëndrimit, ose do të dorëzohesh nëse je në fund.

Skuadra jonë ka gjithmonë në mëndje të qëndrojmë në linjën tonë duke mbajtur fokusin tek klientët tanë, jo tek konkurenca.

9. Lëri të rrëzohen mbi bar (duke përfshirë dhe ty)

Marrja në punë dhe trajnimi i anëtarëve të rinj të skuadrës është dicka për të cilën ne kemi punuar për ta optimizuar. Ja ku jemi afër perfektes, por kemi mësuar që ti lëmë të rrëzohen butë mbi bar është më mirë se sa të të mbytesh në mikromenaxhim.

Të rrëzohesh mbi bar do të thotë të bësh gabime të vogla që janë të rregullueshme me shumë pak impakt mbi kompaninë ose klientët. Duke lënë hapësirë për gabime të vogla ne kemi një skuadër më të pavarur dhe më të fuqishme që mund të marrë përgjegjësi për punën e tyre.

 

10. Mendoni për ulje kostosh

Të shtosh më shumë para, më shumë burime, më shumë karakteristika tek një problem, shumë rrallë mund të jetë zgjidhja. Paratë dhe burimet, nuk janë tamam të mjaftueshme kur jeni duke nisur një kompani, por kreativiteti dhe thjeshtësia janë.

Të kesh të bësh sa më pak është një aftësi për të cilën jeni të detyruar ta zhvilloni, dhe ne e kemi bërë një nga vlerat tona thelbësore.

Një tjetër shëmbull është, që në vënd të kemi një To-Do-List e cila nuk mbaron kurrë, është po aq e vlefshme sa të kesh një Not To-Do-List.

 

11. Fokusohu vetëm tek ajo cfarë ju mund të kontrolloni

Është më e thjeshtë të merreni me atë që ju mund të kontrolloni, se sa të merreni me atë që nuk  mund të ndryshoni. Problemi më vonë është që: ju keni 0 kontroll mbi të. Gjëra të këqija do të na ndodhin gjithmonë, për ato që nuk janë në kontrollin tonë, dhe të qënurit i frustuar ose i të mbajturit mëri nuk do e bëjnë të zhduket.

Detyra e shefit në jetë është e thjeshtë: të identifikojë dhe të ndajë cështjet, në mënyrë që ti thojë vetes cilat janë gjërat e jashtme jashtë  kontrollit të tij, dhe cilat kanë të bëjnë me zgjedhjet të cilat ai mund ti kontrolloj. Epictetus

Kjo është arsyeja pse ne vendosim të shpenzojmë më pak kohë tek faktorët e jashtëm, si psh cfarë po bëjnë konkurentët tanë ( shiko pikën numër #8), dhe më shumë tek faktor të brëndshëm, si psh si mund ti kënaqim më shumë klientët tanë.

12. Nuk bëhet më e thjeshtë

Do të bëhet më e thjeshtë kur…

“Kur të arrijmë X $ të ardhura…”
“ Ne të shtojmë X njerëz në skuadër…”
“Kur të jemi në biznes për më shumë se 5 vjet…”

Duke folur me shumë sipërmarrës dhe investitor të sukseshëm të cilët kanë ndërtuar 9 deri në 10 modele biznesesh, nuk bëhet më e lehtë.

Duke shtuar X njerëz do të thotë të marrësh përgjegjësi për të menaxhuar X njerëz. Të jesh në biznes për 5-10 vite duke bërë marrëveshje me më shumë konkurencë,
duke lundruar nëpër kriza ekonomike, dhe duke inovuar në mënyrë konstante biznesin. Të shtosh X $ të ardhura, thjesht do të zmadhojë sfidat e përmëndura më sipër.

Nuk bëhet më e lehtë. Dhe kjo gjë është OK.

Ajo që ka rëndësi është që ne të jemi të pregatitur për vështirësitë, dhe të jemi duke vlerësuar udhëtimin që kemi përpara. Dhe gjithmonë të luajmë lojën e gjatë.

Autor: Sean Kim

Përkthyer: Klevis Begaj

 

Lexo Me Shume

Facebook arrin 2 miliarde perdorues mujor

5 nga 5 Vleresimi: 5 nga 5 yje

Trembedhjete vjet pas nisjes dhe me pak se pese vjet pas goditjes se 1 miliarde, Facebook tani ka 2 miliarde perdorues aktive mujore.

"Po marrim nje madhesi ku vlen te marrim nje veshtrim te kujdesshem se cilat jane te gjitha gjerat qe mund te bejme per te bere mediat sociale forcen me pozitive per me te miren e mundshme", tha shefi i produktit ne Facebook Chris Cox ne nje interviste.

Facebook deshiron qe njerezit ta festojne kete arritje me nje video te personalizuar "Good Adds Up" qe perdoruesit mund te bejne dhe te shperndajne. Kjo video do te shfaqet per cdo perdorues gjate diteve te ardhshme ne News Feed ose ne facebook.com/goodaddsup.

Nderkohe, Mark Zuckerberg e luajti mire me kete mesazh te shkurter njoftimi : "Po bejme perparim ne lidhjen e botes, dhe tani le ta afrojme boten me prane. Eshte nje nder te jesh ne kete rrugetim me ju."

Lexo Me Shume